Det er feil på forbindelsen.
Kontroller internettforbindelsen.
Miele App:
Kontroller forbindelsen og gjenopprett den, f.eks. ved å følgeproduktets status i Miele Appen.
Følg disse trinnene for å se tilkoblingsstatusen:
Åpne Miele Appen.
Vel ønsket produkt under «Produkter».
Hvis du ikke har noen forbindelse, vises dette her.
WiFi-signalstyrke:
Sørg for at du har god nok WiFi-signalstyrke, f.eks. med FoodView i Miele Appen.
Åpne og lukk døren til ovnsrommet for å starte identifisering av matvare på nytt.
Hvis en identifisering fortsatt ikke er mulig, kontrollerer du om det finnes programvareoppdateringer eller moduloppdateringer for stekeovnen din:
Gjør dette ved å gå til menyen «Innstillinger».
Installer tilgjengelige oppdateringer.
Kontroller om det finnes tilgjengelige moduloppdateringer i Miele Appen.
Installer tilgjengelige moduloppdateringer.
Kontroller om det vises en verdi større enn eller lik 05165 V5432 for ELP ID og om det vises en verdi større enn eller lik 36097 for XKM ID. Smart Food ID støttes fra disse versjonene.