Reparasjon

Ved å kjøpe et Miele produkt har du valgt lang levetid og beste kvalitet. Skulle du likevel ha behov for hjelp, vil Mieles serviceavdeling hjelpe deg videre på raskt og pålitelig vis.

Selvhjelp

Her finner du svar og løsningsforslag på mange spørsmål, slik at du kan rette problemene selv.

Bestill servicebesøk

Bor du i Bergen, Stavanger, Trondheim eller på det sentrale Østlandet, bestille via «Miele Direkte Service».

Servicebesøk kan også bestilles på telefon.

Online booking gjelder ikke forhandler eller bedriftskunder. 

Bestill servicebesøk

For øvrige områder i Norge gjør din online bestilling via linken «Service Partner» eller på telefon.

Din partner ved servicebehov

Vi er alltid i nærheten av deg
Takket være et tett nettverk av svært kompetente teknikere fra Mieles kundeservice sikrer vi korte kjørestrekninger og dermed raskest mulig responstid, slik at du så snart som mulig kan benytte produktet ditt igjen til din fulle tilfredshet.

Kjøretøyene til kundeservice er perfekt gjennomtenkt
Våre teknikere fra kundeservice besitter ikke bare påkrevd kompetanse, men også verkstedsutstyr og reservedeler som er individuelt tilpasset deres arbeidsområde. Påkrevde reservedeler leveres neste dag direkte i kjøretøyet.

Raskt og effektivt
Med hjelp av den spesialutviklede PC-diagnosen for Miele-produkter oppdages produktfeil raskt. Over 90 % av alle serviceinnsatser løses allerede ved første forsøk.

Bestill servicebesøk

Du kan sende oss et reparasjonsforespørsel online eller ta kontakt per telefon.

67 17 31 00

Mandag–fredag: 08:00–16:00

Bestill online

Bestill service online

Kanskje du også er interessert i:

Originale reservedeler fra Miele

To top of page