SøkFinn en forhandler
Hjelp tilApp

Feilkode 500 i appen

Feilkoden 500 vises i Miele App.

Miele App har ikke tilgang til husholdningsproduktet.

Feilkoden 500 betyr at Miele App forsøker å få tilgang til husholdningsproduktet. Produktet er imidlertid ikke tilgjengelig nettverksteknisk (f.eks. ingen WiFi-forbindelse eller produktet er frakoblet strøm).

Kontroller om WiFi-en på routeren er aktivert. Mange routere har en LED-lampe som viser statusen for WiFi.

Kontroller om det finnes en aktiv WiFi-forbindelse mellom husholdningsproduktet og hjemmenettverket ditt.

Kontroller mottakskvaliteten til WiFi i Miele-produktets display.

Gjenopprett WiFi-forbindelsen fra ditt Miele husholdningsprodukt til WiFi-nettverket.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet