90 dagers åpent kjøp på alle Miele støvsugere

Ta vårrengjøringen med en støvsuger fra Miele

Kjøp en støvsuger fra Miele og prøv den i 90 dager. 

Endelig er vårsolen her og med den avsløres hvert minste lille støvkorn i hjemmet.
Tid for vårrengjøring! Akkurat nå tilbyr Miele 90 dagers åpent kjøp når du kjøper en valgfri støvsuger.

Kjøp & test
Kjøp din støvsuger i vår nettbutikk eller i Miele Experience Center i kampanjeperioden og prøv den hjemme i 90 dager etter kjøpsdato.

Kampanjeperioden gjelder fra 02.03.2023 til 09.04.2023* (siste kjøpsdato online).

*Siste kjøpsdato i Miele Experience Center er 04.04.2023

Kontakt oss
• Hvis du ikke er fornøyd, fyll ut kontaktskjemaet for å få pengene tilbake, senest 90 dager etter kjøpsdato.
• Skan kvitteringen eller ta et bilde som er full ut lesbart.
• Klikk på «Velg fil» og last opp fakturaen din. Klikk deretter på «Send».

Tilbakebetaling
• Informasjonen din kontrolleres
• Miele kommer til å ta kontakt med deg for å avtale retur.
• Når støvsugeren er returnert mottar du pengene på kontoen din innen 4 uker.

Se kampanjevilkår og finn link til returskjema nedenfor.

Vårrengjøringskampanje – 90 dagers åpent kjøp

Returskjema

 

Kampanjevilkår

Kampanjen «Vårrengjøring – 90 dagers åpent kjøp» gjelder alle Mieles støvsugere (C1, C2, C3, Boost, Blizzard, Scout RX3, Triflex HX1/HX2)

Alle deltagere må være over 18 år. Kampanjen gjelder kun nye produkter som er kjøpt av forbrukere i Norge i Miele Experience Center eller i nettbutikken til miele.no
Den gjelder ikke produkter som er solgt direkte via Miele Outlet, av en Miele-forhandler, privatpersoner eller via private annonser. Distributører, forhandlere, Mieles salgspersonell kan ikke delta i kampanjen og kan heller ikke delta på vegne av sine kunder.

Kampanjen «Vårrengjøring – 90 dagers åpent kjøp» gjelder fra 02.03.2023 til 09.04.2023. Siste kjøpsdato er 09.04.2023*, og det er datoen på kvitteringen som gjelder. (Krav om å få pengene tilbake må fremsettes senest 90 dager etter kjøpsdatoen.) For kjøp som er gjort 09.04.2023 er datoen for å sende inn informasjon for å få pengene refundert, 08.07.2023. Refusjoner gjøres i henhold til prisen på kvitteringen, der modellbetegnelsen og prisen på støvsugeren må komme klart frem. Andre kostnader som f.eks. fraktkostnader, installasjonskostnader, forsikring osv., dekkes ikke av kampanjen og refunderes derfor ikke. 

Betalingen gjøres direkte av Miele og kun til kontoer i Norge

Produkter returneres kun innen Norge.

Miele stiller følgende krav til at produktet kan returneres:

• Produktet må leveres i originalemballasjen.
• Alt tilbehør må returneres sammen med støvsugeren.
• Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Produkter som bærer preg av utstrakt bruk eller har synlige skader/riper, blir dessverre avvist.
 

Retur 

Hvis du ønsker å returnere produktet innen fristen for kampanjen «Vårrengjøring – 90 dagers åpent kjøp», fyll ut kontaktskjemaet med nødvendig informasjon (adresse, telefonnummer, bankkontonummer, produktets modellbetegnelse og serienummer), last opp en kopi av den originale kvitteringen og send informasjonen ikke senere enn 90 dager etter kjøpsdatoen. Miele vil da ta kontakt med deg for å avtale retur. Alternativt kan du returnere produktet til Miele Experience Center, og fylle ut returskjemaet der Refusjonen vil utbetales innen 4 uker.  Viktig: Bruk originalemballasjen til returen.

*Siste kjøpsdato i Miele Experience Center er 04.04.2023