Hjelp tilApp

Produktet ditt ble ikke koblet til Miele App etter oppdateringen

Etter oppdatering av Miele App er ikke produktet lenger koblet til Miele App.

Sikkerhetsnøkkelen er ugyldig eller utløpt.

Den sikre forbindelsen mellom Miele-produktet som er koblet til nettverket og Miele-serveren er avbrutt eller har blitt ugyldig.

Opprett en ny forbindelse. Gå frem på følgende måte:

  1. Logg deg manuelt ut av Miele App via Profil > Profil-innstillinger > Logg ut….

  2. Logg deg inn på nytt via Innlogging/registrer deg > Innlogging.

Når du logger inn igjen, fornyes sikkerhetsnøkkelen og Miele-produktet vises i Miele App igjen.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet