Du har opprettet ulike brukerkontoer på dine mobile enheter.
Du må logge deg på alle mobile enheter med samme brukerkonto.
Miele-produktet vises ikke i Miele App.
Du må logge deg på alle mobile enheter med samme brukerkonto.
Start Access Point på Miele-husholdningsprodukt. Prøv én av følgende.
Mulighet 1:
Innstillinger > Miele@home > Oppsett > Tilkoblingsmetode per APP velges.
Resultat: Miele-husholdningsprodukt starter produktets eget Access Point i 30 minutter.
Mulighet 2:
Tilbakestille modulen, se oppføringen Kommunikasjonsmodul XKM3100W – foreta omstart og gjenopprett fabrikkinnstilling.
Slå på husholdningsproduktet.
Velg Innstillinger > Nettverk på.
Resultat: Miele-husholdningsprodukt starter produktets eget Access Point i 30 minutter.
Mulighet 3:
Tilbakestille modulen, se oppføringen Kommunikasjonsmodul XKM3100W – foreta omstart og gjenopprett fabrikkinnstilling.
Resultat: Miele-husholdningsprodukt starter produktets eget Access Point i 30 minutter.
Innstillinger > WiFi > Velg WiFi for Miele-husholdningsprodukt.
Navnet på husholdningsproduktets WiFi er alltid: Miele@home-type, som f.eks. Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Dersom produkttypen ikke vises korrekt, er det elektroniske typeskiltet ikke riktig utfylt. Det elektroniske typeskiltet må i dette tilfellet korrigeres av en servicetekniker. Ta kontakt med vår serviceavdeling.
Opprett en tilkobling til husholdningsproduktet ved å bruke serienummeret på typeskiltet.
Koble fra produktets eget Access Point og slett eller ignorer det.
Tilbakestille modulen på ny, se oppføringen «Kommunikasjonsmodul XKM3100W – foreta omstart og gjenopprett fabrikkinnstilling».
Logg deg av Miele App.
Logg deg på Miele App igjen med din påloggingsinformasjon.
Nullstill nettverksinnstillingene på produktet.
Koble sammen (pare) produktet på nytt.