Hjelp tilApp

Produkter vises ikke i appen

Miele-produktet vises ikke i Miele App.

Du har opprettet ulike brukerkontoer på dine mobile enheter.

Du benytter flere mobile enheter (smarttelefoner, nettbrett) i ditt hjemmenettverk.

Du må logge deg på alle mobile enheter med samme brukerkonto.

Ufullstendig elektronisk typeskilt (serienummer).

For å kontrollere det elektroniske typeskiltet til husholdningsproduktet må smarttelefonen/nettbrettet kobles til Access Point (produktets egen WiFi) for Mieles husholdningsprodukt. Avhengig av husholdningsprodukt, utstyr og programvareversjon, kan menyveiledningen være forskjellig fra det som vises her.

Symbolforklaringer

Arbeidstrinn på produktet

Arbeidstrinn i Miele App

Arbeidstrinn på smarttelefon, nettbrett, o.l.

Start Access Point på Miele-husholdningsprodukt. Prøv én av følgende.

  • Mulighet 1:

    • Innstillinger > Miele@home > Oppsett > Tilkoblingsmetode per APP velges.

    Resultat: Miele-husholdningsprodukt starter produktets eget Access Point i 30 minutter.

  • Mulighet 2:

    • Tilbakestille modulen, se oppføringen Kommunikasjonsmodul XKM3100W – foreta omstart og gjenopprett fabrikkinnstilling.

    • Slå på husholdningsproduktet.

    • Velg Innstillinger > Nettverk på.

    Resultat: Miele-husholdningsprodukt starter produktets eget Access Point i 30 minutter.

  • Mulighet 3:

    • Tilbakestille modulen, se oppføringen Kommunikasjonsmodul XKM3100W – foreta omstart og gjenopprett fabrikkinnstilling.

    Resultat: Miele-husholdningsprodukt starter produktets eget Access Point i 30 minutter.

Innstillinger > WiFi > Velg WiFi for Miele-husholdningsprodukt.

  • Navnet på husholdningsproduktets WiFi er alltid: Miele@home-type, som f.eks. Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Dersom produkttypen ikke vises korrekt, er det elektroniske typeskiltet ikke riktig utfylt. Det elektroniske typeskiltet må i dette tilfellet korrigeres av en servicetekniker. Ta kontakt med vår serviceavdeling.

Opprett en tilkobling til husholdningsproduktet ved å bruke serienummeret på typeskiltet.

Koble fra produktets eget Access Point og slett eller ignorer det.

Tilbakestille modulen på ny, se oppføringen «Kommunikasjonsmodul XKM3100W – foreta omstart og gjenopprett fabrikkinnstilling».

Det ble utført en korrektur av kundedata.

Logg deg av Miele App.

Logg deg på Miele App igjen med din påloggingsinformasjon.

Koden til ditt hjemmenettverk (Group-ID) stemmer ikke med andre produkter i din brukerkonto.

Nullstill nettverksinnstillingene på produktet.

Koble sammen (pare) produktet på nytt.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet