Du har opprettet ulike brukerkontoer på dine mobile enheter.
Du må logge deg på alle mobile enheter med samme brukerkonto.
Miele-produktet vises ikke i Miele App.
Du må logge deg på alle mobile enheter med samme brukerkonto.
Alternativ 1: Åpne WiFi på husholdningsproduktet Opsjon 1
Velg Innstillinger > Miele@home > Oppsett > Tilkoblingsmetode per APP.
Miele-husholdningsproduktets WiFi åpnes.
Alternativ 2: Åpne WiFi på husholdningsproduktet Opsjon 2
Velg Innstillinger > Nettverk på.
Miele-husholdningsproduktets WiFi åpnes.
Alternativ 3: Nullstill WiFi-modul XKM3100W:
Slå på Miele-husholdningsproduktet.
Meny Innstillinger > Miele@home > Modulinnstillinger > Start modulhandling > Velg Omstart + fabrikkinnstillinger.
Kommunikasjonsmodulen XKM3100W starter på nytt og åpner husholdningsproduktets WiFi i 30 minutter.
Slå av Miele-husholdningsproduktet og slå det på igjen.
Velg Innstillinger > Nettverk på.
Miele-husholdningsproduktets WiFi åpnes.
Alternativ 4: Tilbakestill XKM3100W modul (se ovenfor) uten trinn 3 og 4.
Miele-husholdningsproduktets WiFi åpnes.
Innstillinger > WiFi > Trykk på Miele-husholdningsproduktets WiFi.
Navnet på Miele-husholdningsproduktets WiFi er alltid: Miele@home-produkttype, som f.eks. Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Hvis husholdningsproduktets WiFi ikke vises, må du kontrollere WiFi-signalstyrken på oppstillingsstedet til husholdningsproduktet.
Dersom produkttypen ikke vises korrekt, er det elektroniske typeskiltet ikke riktig utfylt. Det elektroniske typeskiltet må i dette tilfellet korrigeres av en servicetekniker. Ta kontakt med vår serviceavdeling.
Hvis navnet på husholdningsproduktet samsvarer med skjemaet ovenfor, fortsetter du med følgende trinn.
Opprette forbindelse til husholdningsproduktets WiFi: Når du blir bedt om det: Skriv inn serienummeret til Miele-husholdningsproduktet som passord for husholdningsproduktets WiFi.
Hvis tilkoblingen er vellykket, er det elektroniske typeskiltet i orden.
Hvis det ikke kunne opprettes forbindelse til tross for riktig inntasting, er det elektroniske typeskiltet ikke riktig fylt ut. Det elektroniske typeskiltet må i dette tilfellet korrigeres av en servicetekniker. Ta kontakt med vår serviceavdeling.
Koble fra forbindelse til husholdningsproduktets WiFi og slett eller ignorer husholdningsproduktets WiFi.
Tilbakestill WiFi-modulen XKM3100W, se ovenfor.
Logg deg av Miele App.
Logg deg på Miele App igjen med din påloggingsinformasjon.
Nullstill nettverksinnstillingene på produktet.
Koble sammen (pare) produktet på nytt.