SøkFinn en forhandler
Hjelp til

App

App

Produkter vises ikke i appen

Miele-produktet vises ikke i Miele App.

Du har opprettet ulike brukerkontoer på dine mobile enheter.

Du benytter flere mobile enheter (smarttelefoner, nettbrett) i ditt hjemmenettverk.

Du må logge deg på alle mobile enheter med samme brukerkonto.

Ufullstendig elektronisk typeskilt (serienummer).

For å kontrollere det elektroniske typeskiltet til husholdningsproduktet må smarttelefonen/nettbrettet kobles til Access Point (produktets egen WiFi) for Mieles husholdningsprodukt. Avhengig av husholdningsprodukt, utstyr og programvareversjon, kan menyveiledningen være forskjellig fra det som vises her.

Alternativ 1: Åpne WiFi på husholdningsproduktet Opsjon 1

  • Velg  Innstillinger > Miele@home > Oppsett > Tilkoblingsmetode per APP.

Miele-husholdningsproduktets WiFi åpnes.

Alternativ 2: Åpne WiFi på husholdningsproduktet Opsjon 2

  • Velg  Innstillinger > Nettverk på.

Miele-husholdningsproduktets WiFi åpnes.

Alternativ 3: Nullstill WiFi-modul XKM3100W:

  1. Slå på  Miele-husholdningsproduktet.

  2.  Meny Innstillinger > Miele@home > Modulinnstillinger > Start modulhandling > Velg Omstart + fabrikkinnstillinger.

    Kommunikasjonsmodulen XKM3100W starter på nytt og åpner husholdningsproduktets WiFi i 30 minutter.

  3. Slå av  Miele-husholdningsproduktet og slå det på igjen.

  4. Velg  Innstillinger > Nettverk på.

Miele-husholdningsproduktets WiFi åpnes.

Alternativ 4: Tilbakestill XKM3100W modul (se ovenfor) uten trinn 3 og 4.

Miele-husholdningsproduktets WiFi åpnes.

 Innstillinger > WiFi > Trykk på Miele-husholdningsproduktets WiFi.

  • Navnet på Miele-husholdningsproduktets WiFi er alltid: Miele@home-produkttype, som f.eks. Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Hvis husholdningsproduktets WiFi ikke vises, må du kontrollere WiFi-signalstyrken på oppstillingsstedet til husholdningsproduktet.

    Dersom produkttypen ikke vises korrekt, er det elektroniske typeskiltet ikke riktig utfylt. Det elektroniske typeskiltet må i dette tilfellet korrigeres av en servicetekniker. Ta kontakt med vår serviceavdeling.

  • Hvis navnet på husholdningsproduktet samsvarer med skjemaet ovenfor, fortsetter du med følgende trinn.

Opprette  forbindelse til husholdningsproduktets WiFi: Når du blir bedt om det: Skriv inn serienummeret til Miele-husholdningsproduktet som passord for husholdningsproduktets WiFi.

  • Hvis tilkoblingen er vellykket, er det elektroniske typeskiltet i orden.

  • Hvis det ikke kunne opprettes forbindelse til tross for riktig inntasting, er det elektroniske typeskiltet ikke riktig fylt ut. Det elektroniske typeskiltet må i dette tilfellet korrigeres av en servicetekniker. Ta kontakt med vår serviceavdeling.

Koble fra  forbindelse til husholdningsproduktets WiFi og slett eller ignorer husholdningsproduktets WiFi.

Tilbakestill  WiFi-modulen XKM3100W, se ovenfor.

Det ble utført en korrektur av kundedata.

Logg deg av Miele App.

Logg deg på Miele App igjen med din påloggingsinformasjon.

Koden til ditt hjemmenettverk (Group-ID) stemmer ikke med andre produkter i din brukerkonto.

Nullstill nettverksinnstillingene på produktet.

Koble sammen (pare) produktet på nytt.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet