Miele@home er ikke konfigurert.
Nettverkstilkobling av husholdningsprodukter fra Miele. Mer informasjon om dette finner du i bruksanvisningen til husholdningsproduktet, se kapittelet «Første igangsetting», avsnitt «Miele@home».
I tidsdisplayet på vaskemaskinen eller tørketrommelen lyser noC når MobileStart-programmet er valgt. Forkortelsen noC står for «no Connection» (ingen tilkobling).
Nettverkstilkobling av husholdningsprodukter fra Miele. Mer informasjon om dette finner du i bruksanvisningen til husholdningsproduktet, se kapittelet «Første igangsetting», avsnitt «Miele@home».
Kontroller på routeren om WiFi er aktivert.
Start om nødvendig routeren og eksisterende repeatere eller WiFi-forsterkere på nytt.
Kontroller om signalstyrken på oppstillingsstedet til vaskemaskinen/tørketrommelen er tilstrekkelig. Hvis signalstyrken er utilstrekkelig, kan du bruke en repeater eller WiFi forsterker.
Hvis punktene ovenfor ikke hjelper, tilbakestiller du WiFi på Mieles husholdningsprodukt til fabrikkinnstillingene og nettverkstilkobler husholdningsproduktet på nytt.
Informasjon om tilbakestilling av produktets WiFi finner du i bruksanvisningen til husholdningsproduktet ditt, se kapittel «Programmeringsfunksjoner», avsnitt «Slå av WiFi».
Koble husholdningsproduktet fra Miele ut og inn igjen.
Ny nettverkstilkobling av Mieles husholdningsprodukt. Mer informasjon om dette finner du i bruksanvisningen til husholdningsproduktet, se kapittelet «Første igangsetting», avsnitt «Miele@home».
Hvis tilkoblingen er vellykket lyser Con i tidsdisplayet.