SøkFinn en forhandler
Hjelp tilApp

Sammenkobling av robotstøvsugeren ikke lenger mulig

Sammenkobling av robotstøvsugeren er ikke lenger mulig. Robotstøvsugeren blir ikke funnet i Scout-appen. WiFi-symbolet på robotstøvsugeren blinker og etter en stund vises indikatoren Pair i displayet.

Routeren ble byttet eller WiFi-passordet ble endret.

Gjenopprett WiFi-forbindelsen som følger:

  1. Trykk og hold tasten WiFi inne på fjernkontrollen som fulgte med robotstøvsugeren, helt til PaIR vises i displayet til robotstøvsugeren.

    Påloggingsinformasjonen for hjemmenettverkets WiFi blir tilbakestilt.

  2. Start produktsammenkoblingen av robotstøvsugeren på ny i appen, slik at WiFi-forbindelsen til hjemmenettverket kan gjenopprettes.

Deretter vises robotstøvsugeren igjen som tilkoblet produkt i appen.

Dersom inntastingen av WiFi-passordet ble gjort ved bruk av en passordadministrator på smarttelefonen, må passordet også endres i passordadministratoren. Tast ellers inn WiFi-passordet manuelt med tastaturet på smarttelefonen.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet