SøkFinn en forhandler
Hjelp tilApp

Hvordan kontrollerer jeg om husholdningsproduktet fra Miele er registrert i WiFi?

Hvordan kontrollerer jeg om husholdningsproduktet fra Miele er registrert i WiFi?

Alternativ 1: Visning på Mieles husholdningsprodukt

Avhengig av produkt, utstyr og programvareversjon, kan menyveiledningen avvike fra det som vises her.

For vellykket nettverkstilkobling må husholdningsproduktet fra Miele og den mobile enheten være i samme WiFi.

  • På husholdningsproduktet fra Miele velger du menyen Innstillinger > Miele@home > Tilkoblingsstatus.

  • SSID (WiFi-navn) og IP-adresse vises.

  • Oppført SSID må stemme overens med SSID for WiFi.

Alternativ 2: Visning på routeren

  • Åpne routerinnstillingene via en nettleser.

  • Hent frem produktlisten i routeren.

  • Hvis Mieles husholdningsprodukt vises i produktlisten, er det registrert i WiFi-routeren.

Alternativ 3: Visning på mobil enhet

  • Last ned en app for nettverksskanning, f.eks. «FING» for Android eller iOS.

  • Appen viser alle registrerte produkter i hjemmenettverket ditt.

  • Hvis husholdningsproduktet fra Miele vises i produktlisten, er det registrert.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet