SøkFinn en forhandler
Hjelp til

App

App

Feilkode 3.7.17 (.200) Kunne ikke legge til Mieles husholdningsprodukt

Prosessen med å legge til et husholdningsprodukt fra Miele i Miele Appen mislyktes med feilkode 3.7.17 (.200).

WiFi signalstyrken på oppstillingsstedet til husholdningsproduktet er utilstrekkelig.

Forsikre deg om at signalet fra WiFi-nettverket ditt er tilstrekkelig sterkt på installasjonsstedet for husholdningsproduktet.

Portene i routeren eller standardgateway er blokkert.

Ta hensyn til systemkravene for tilkoblede Miele husholdningsprodukter, og påse at portene 80, 443, 53 og 5353 er åpne.

Systemkravene finner du på Mieles hjemmeside i Service-assistentene under Miele@home > Miele App > Systemkrav for WiFi.

En alternativ DNS-server benyttes i nettverket, f.eks. CloudFlare (1.1.1.1; 1.1.1.2).

Bruk DNS-serveren til internettleverandøren din og angi DNS-serveren i routeren.

Etter at husholdningsproduktet fra Miele ble lagt til i Miele App, kan IP-adressen til DNS-serveren i routeren endres til en alternativ DNS-server.
Endre DNS-serveren til husholdningsproduktet fra Miele manuelt til leverandøren i Miele Appen: Trykk på Mieles husholdningsprodukt i produktoversikten > Trykk på > Nettverk Aktiver > Manuell nettverkskonfigurasjon > Nettverksinnstillinger.

DNS-verktøy for annonseblokkering eller personvern-apper utføres samtidig med Miele App på den mobile enheten. Slike apper forhindrer korrekt utførelse av Miele App.

Før du legger til et nytt Miele husholdningsprodukt i Miele Appen, må du midlertidig slå av alle DNS-annonseblokkeringsverktøy og personvernapper som kjører.

Husholdningsproduktet fra Miele har vært koblet til Miele Appen tidligere. Sletting av husholdningsproduktet i appen fungerte ikke. Ny tilkobling vil føre til feilkoden 3.7.17(.200).

Kontakt Mieles serviceavdeling eller annet Miele-autorisert personell.

Det benyttes en brannmur i nettverkets infrastruktur.

Brannmuren må konfigureres slik at husholdningsproduktene fra Miele kan kommunisere.

Det benyttes en WiFi-barnesikring eller en tidsbegrensning for WiFi.

WiFi må konfigureres slik at husholdningsproduktene fra Miele kan kommunisere ubegrenset.

Det benyttes en MESH-nettverksinfrastruktur.

Med kombinasjoner av router/repeater fra ulike produsenter kan det oppstå problemer.
Du må konfigurere MESH-nettverket slik at det stilles inn i henhold til informasjonen fra produsenten.

«Nylig tilføyde nettverksdeltakere» har ingen internettilgang.

Du må konfigurere routeren slik at «nylig tilføyde nettverksdeltakere» får en internettilgang.

Det foreligger et teknisk problem.

Hvis feilen vedvarer, ta kontakt med oss eller bestill et servicebesøk online.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet