WiFi signalstyrken på oppstillingsstedet til husholdningsproduktet er utilstrekkelig.
Forsikre deg om at signalet fra WiFi-nettverket ditt er tilstrekkelig sterkt på installasjonsstedet for husholdningsproduktet.
Prosessen med å legge til et husholdningsprodukt fra Miele i Miele Appen mislyktes med feilkode 3.7.17 (.200).
Forsikre deg om at signalet fra WiFi-nettverket ditt er tilstrekkelig sterkt på installasjonsstedet for husholdningsproduktet.
Ta hensyn til systemkravene for tilkoblede Miele husholdningsprodukter, og påse at portene 80, 443, 53 og 5353 er åpne.
Systemkravene finner du på Mieles hjemmeside i Service-assistentene under Miele@home > Miele App > Systemkrav for WiFi.
Bruk DNS-serveren til internettleverandøren din og angi DNS-serveren i routeren.
Etter at husholdningsproduktet fra Miele ble lagt til i Miele App, kan IP-adressen til DNS-serveren i routeren endres til en alternativ DNS-server.
Endre DNS-serveren til husholdningsproduktet fra Miele manuelt til leverandøren i Miele Appen: Trykk på Mieles husholdningsprodukt i produktoversikten > Trykk på > Nettverk Aktiver > Manuell nettverkskonfigurasjon > Nettverksinnstillinger.
Før du legger til et nytt Miele husholdningsprodukt i Miele Appen, må du midlertidig slå av alle DNS-annonseblokkeringsverktøy og personvernapper som kjører.
Kontakt Mieles serviceavdeling eller annet Miele-autorisert personell.
Brannmuren må konfigureres slik at husholdningsproduktene fra Miele kan kommunisere.
WiFi må konfigureres slik at husholdningsproduktene fra Miele kan kommunisere ubegrenset.
Med kombinasjoner av router/repeater fra ulike produsenter kan det oppstå problemer.
Du må konfigurere MESH-nettverket slik at det stilles inn i henhold til informasjonen fra produsenten.
Du må konfigurere routeren slik at «nylig tilføyde nettverksdeltakere» får en internettilgang.
Hvis feilen vedvarer, ta kontakt med oss eller bestill et servicebesøk online.