SøkFinn en forhandler
Hjelp tilApp

Feilkode 3.6.16/Produktfeil

Miele Appen viser meldingen Produktfeil og feilkoden 3.6.16. Feilkoden kan også inneholde produktets feilnummer (x) i 4. posisjon: 3.6.16.x

Husholdningsproduktet fra Miele rapporterer en intern feil.

Velg Prøv igjen i Miele Appen.

Hvis feilen fortsetter å oppstå, gjør du som følger:

  • Avbryt tilkoblingsprosessen i Miele Appen.

  • Tilbakestill nettverksinnstillingene på Mieles husholdningsprodukt til fabrikkinnstillingene:

    • Velg menyen Miele@home eller Nettverkstilkobling på husholdningsproduktet fra Miele.

    • Velg menyen Tilbakestill.

  • Koble husholdningsproduktet fra strømforsyningen.

  • Vent i 15 minutter.

  • Legg til husholdningsproduktet fra Miele på nytt i Miele Appen.

Routerinnstillingene forhindrer tilkoblingen.

Kontroller innstillingene på routeren: Produktene i nettverket må ha tillatelse til å kommunisere med hverandre. Noen routere tilbyr spesielle innstillinger for dette som må aktiveres eller deaktiveres, avhengig av produsent.

  • Eksempler:

    • Opsjon: «WiFi-produkter kan kommunisere med hverandre» må være aktivert.

    • „AP-Isolation“ eller „Client-Isolation“ må være deaktivert.

  • For noen routermodeller kan det være nyttig å deaktivere WiFi på 5 GHz når du kobler til husholdningsproduktet fra Miele.

Datoen på husholdningsproduktet fra Miele er ikke riktig innstilt.

Still inn riktig dato på husholdningsproduktet fra Miele.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet