Hjelp tilApp

Feilkode 3.3.7 Kunne ikke legge til Miele-produkt

Prosessen med å legge til et Miele-produkt i Miele App avbrytes med feilkoden 3.3.7. Søk etter Miele-produktet i WiFi var ikke vellykket. Følgende informasjonstekst vises i appen: «Vi kunne ikke finne ditt Miele-produkt i ditt WiFi. Prøv igjen. Hvis problemet vedvarer, går du tilbake til 2. trinn.» Eller «Vi kunne ikke finne Miele-produktet i ditt WiFi. Prøv igjen. Hvis problemet vedvarer, går du tilbake til 2. trinn. Alternativt kan du søke via IP-adressen.' For iOS 14 vises en ekstra merknad: «Merk: Sjekk i smarttelefonens innstillinger at apptillatelsen «Lokalt nettverk» er gitt.»

Miele-produktet er tilkoblet med en annen Miele brukerkonto. Et Miele-produkt som allerede er tilkoblet, kan kun kobles til med én Miele brukerkonto.

Kontroller om produktet som skal kobles til, allerede er tilkoblet med en Miele brukerkonto eller en annen e-postadresse.

Logg deg inn med riktig brukerkonto.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet