Produktets WiFi bruker lenger tid enn forventet på å åpne seg.
Vent noen sekunder.
Velg Prøv igjen.
Smarttelefonen kunne ikke kobles til produktet fra Miele. Miele Appen viser meldingen Tilkoblingsfeil og feilkoden 2.1.24.
Vent noen sekunder.
Velg Prøv igjen.
Velg Alternativ tilkobling.
Følg instruksjonene i appen for manuell tilkobling til husholdningsproduktets WiFi.
Android: Vent til Miele-produktets WiFi vises i listen over valgmuligheter. Velg Miele-produktets WiFi.
Reduser avstanden mellom husholdningsproduktet og den mobile enheten.
Merk: Pass på at du ikke holder det mobile apparatet direkte mot husholdningsproduktet fra Miele.
Velg Prøv igjen.
Velg Tilpass status i Miele Appen.
Gå tilbake til begynnelsen av nettverksprosessen.
Aktiver produkt-WiFi og følg instruksjonene i appen.
Velg Tilpass nummer.
Skriv inn serienummeret manuelt. Du finner det 8- eller 9-sifrede serienummeret på typeskiltet etter skråstreken.
For Android:
I WiFi-innstillingene på den mobile enheten finner du en liste over lagrede/kjente WiFi-nettverk.
Slett alle kjente WiFi-nettverk som begynner med «Miele».
Gjenta registreringsprosessen etterpå.
For iOS:
I WiFi-innstillingene på enkelte Apple-produkter finnes det ingen «liste over lagrede/kjente WiFi-nettverk».
Husholdningsproduktets WiFi må startes, og deretter vil tilkoblingen til Miele-produktets WiFi være synlig i innstillingene under WiFi.
Trykk på «i» etter oppføringen i listen.
Velg Ignorer dette nettverket.
Koble husholdningsproduktet med routeren din direkte via WPS, uten å først gjøre det via Miele App.
Start Miele Appen når routeren og husholdningsproduktet viser at du er tilkoblet.
Husholdningsproduktet vises da allerede i appen, og du kan integrere det ved å velge Legg til.
Hvis forbindelsen ikke opprettes uten Miele Appen, kan det være en feil i nettverksinnstillingen.