SøkFinn en forhandler
Hjelp tilApp

Feilkode 2.1.24/Tilkoblingsfeil

Smarttelefonen kunne ikke kobles til produktet fra Miele. Miele Appen viser meldingen Tilkoblingsfeil og feilkoden 2.1.24.

Produktets WiFi bruker lenger tid enn forventet på å åpne seg.

Vent noen sekunder.

Velg Prøv igjen.

Av ukjente grunner kan forbindelsen ikke etableres, selv om produktets WiFi er aktiv.

Velg Alternativ tilkobling.

  • Følg instruksjonene i appen for manuell tilkobling til husholdningsproduktets WiFi.

  • Android: Vent til Miele-produktets WiFi vises i listen over valgmuligheter. Velg Miele-produktets WiFi.

Den mobile enheten er utenfor rekkevidde for produktets WiFi.

Reduser avstanden mellom husholdningsproduktet og den mobile enheten.

  • Merk: Pass på at du ikke holder det mobile apparatet direkte mot husholdningsproduktet fra Miele.

Velg Prøv igjen.

Produktets WiFi er ikke aktivert eller allerede slått av (produkt i standby).

Velg Tilpass status i Miele Appen.

Gå tilbake til begynnelsen av nettverksprosessen.

Aktiver produkt-WiFi og følg instruksjonene i appen.

Serienummeret til husholdningsproduktet ble ikke gjenkjent.

Velg Tilpass nummer.

Skriv inn serienummeret manuelt. Du finner det 8- eller 9-sifrede serienummeret på typeskiltet etter skråstreken.

Den mobile enheten er allerede nettverkstilkoblet med husholdningsproduktet.

Den mobile enheten kjenner allerede til produktets WiFi og passordet (altså serienummeret til husholdningsproduktet) før sammenkoblingen, og har lagret det som gyldig WiFi-nettverk.

For Android:
I WiFi-innstillingene på den mobile enheten finner du en liste over lagrede/kjente WiFi-nettverk.

Slett alle kjente WiFi-nettverk som begynner med «Miele».

Gjenta registreringsprosessen etterpå.

For iOS:
I WiFi-innstillingene på enkelte Apple-produkter finnes det ingen «liste over lagrede/kjente WiFi-nettverk».

Husholdningsproduktets WiFi må startes, og deretter vil tilkoblingen til Miele-produktets WiFi være synlig i innstillingene under WiFi.

Trykk på «i» etter oppføringen i listen.

Velg Ignorer dette nettverket.

App-styrt tilkoblingsvei løser ikke problemet.

Hvis trinnene over ikke løser problemet, prøver du på nytt med en annen tilkoblingsmåte.

Koble husholdningsproduktet med routeren din direkte via WPS, uten å først gjøre det via Miele App.

Start Miele Appen når routeren og husholdningsproduktet viser at du er tilkoblet.

Husholdningsproduktet vises da allerede i appen, og du kan integrere det ved å velge Legg til.

Hvis forbindelsen ikke opprettes uten Miele Appen, kan det være en feil i nettverksinnstillingen.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet