SøkFinn en forhandler
Hjelp tilApp

Feilkode 1.3.14 Serverfeil

Når du legger til et nytt Miele husholdningsprodukt, vises feilkoden 1.3.14 og meldingen Vennligst prøv igjen. Hvis problemet vedvarer, kan du avbryte prosessen og prøve igjen senere.

Miele Cloud Service er midlertidig utilgjengelig, eller det er en kommunikasjonsfeil.

Velg tasten Prøv igjen (flere ganger om nødvendig).

Feilmeldingen lukkes, og Miele Appen forsøker å registrere husholdningsproduktet fra Miele på nytt. Hvis Miele Cloud Service fortsetter å rapportere en feil, åpnes feilmeldingen på nytt.

Hvis det ikke lykkes å prøve på nytt velger du Avbryt prosessen og starter prosessen på nytt på et senere tidspunkt.

Hvis husholdningsproduktet allerede er registrert eller er koblet til WiFi, velger du tasten Fortsett senere.

Prosessen avsluttes.

Hvis Mieles husholdningsprodukt vises i produktoversikten, kobler du til husholdningsproduktet fra produktoversikten.

Husholdningsproduktet er koblet til en annen brukerkonto.

Vær oppmerksom på at Mieles husholdningsprodukter ikke kan knyttes til ulike brukerkontoer.

Velg Avbryt prosess.

Logg deg ut av Miele Appen.

Bruk riktig brukerkonto og logg inn på nytt.

Kontroller om husholdningsproduktet fra Miele vises i oversikten over produkter. Hvis husholdningsproduktet fra Miele ikke vises i oversikten over produkter, kan du prøve følgende trinn.

Koble husholdningsproduktet fra Miele til routeren ved hjelp av WPS. Ytterligere informasjon finner du i bruksanvisningen til husholdningsproduktet fra Miele.

Tilbakestill nettverksinnstillingene på Mieles husholdningsprodukt til fabrikkinnstillingene:

  • Velg menyen Miele@home eller Nettverkstilkobling på husholdningsproduktet fra Miele.

  • Velg menyen Tilbakestill.

    Du finner mer informasjon om tilbakestilling av nettverksinnstillingene i bruksanvisningen til husholdningsproduktet fra Miele.

  • Vent i 15 minutter.

Husholdningsproduktet fra Miele fjernes fra den gamle brukerkontoen og kan tilordnes en ny brukerkonto og kobles til nettverket på nytt.

Legg til husholdningsproduktet fra Miele på nytt i Miele Appen.

Det foreligger et teknisk problem.

Hvis feilen vedvarer, ta kontakt med oss eller bestill et servicebesøk online.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet