SøkFinn en forhandler
Hjelp tilApp

Du mottar ingen eller gjentatte pushvarsler på din mobiltelefon

Du mottar ingen eller gjentatte pushvarsler på din mobiltelefon/nettbrett. Det er vanskelig å bedømme på avstand hvorfor du i mellomtiden ikke mottar noen pushvarsler.

Pushvarsler er deaktivert for Miele App.

Kontroller om du har tillatt pushvarsler for Miele App.

  • På Apple-enheter: Gå til Innstillinger > Meldinger > Miele App og aktiver innstillingen Tillat varsler.

  • På Android-enheter: Gå til Innstillinger > Varsler > Miele App og aktiver innstillingen Tillat varsler.

Nå bør du motta pushvarsler igjen på vanlig måte.

Varsler er deaktivert for Miele App

Kontroller innstillingene i Miele App for å se om du har aktivert pushvarsler ved å utføre følgende trinn i Miele App:

Velg fanen Start i Miele App og deretter produktet som du ønsker å motta pushvarsler for.

Åpne innstillingene for enheten ved å trykke på tannhjulet.

Under Meldinger kan du deretter velge enten Status eller Feil.

Hvis begge alternativene allerede er aktivert, velger du bort alternativene igjen og aktiverer dem på nytt. Utfør dette trinnet 2 ganger.

Nå bør du motta pushvarsler igjen på vanlig måte.

Gammelt passord

Passordet er muligens gammelt. Endre passordet i Miele App eller be om et nytt passord via funksjonen Glemt passord i Miele App.

Logg deg ut av Miele App.

Slett alle data/hurtigbuffer i Miele App.

Avinstaller Miele App.

Last ned Miele App på ny og logg deg inn.

Godta alle forespørsler i Miele App.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Her finner du bruksanvisningene til dine Miele-produkter.
Les mer
Bestill servicebesøk

Bestill servicebesøk

Vi tar gjerne imot din servicebestilling online eller per telefon
Bestill et servicebesøk
Kontaktskjema

Kontaktskjema

Dette krever en beskrivelse som kan gå over to linjer. Mieles serviceavdeling tar kontakt med deg så raskt som mulig.
Til kontaktskjemaet