Kundetilfredshet

Kundetilfredshet

Utmerket service

Kvaliteten på våre kundetjenester er bekreftet som førsteklasses i flere uavhengige undersøkelser. Miele setter kundene og deres forventninger i sentrum, og vi gjør kontinuerlig forbedring av prosesser og rutiner. Våre teknikere er meget kompetente, deler erfaringer med hverandre og får regelmessig kursing og oppdatering på nye produkter.

Vi er alltid i nærheten

Et omfattende nettverk av godt opplærte Miele serviceteknikere muliggjør effektiv ruteplanlegging og dermed rask responstid. Våre kunder skal slippe og vente unødig på å få utført reparasjoner.

Utstyret i våre servicebiler er perfekt tilrettelagt

Våre egne serviceteknikere har ikke bare den nødvendige kunnskap, men de er også utstyrt med riktig verktøy og reservedeler for de vanligste serviceoppdragene. 

Servicebilene får hver natt tilkjørt relevante deler slik at vi kan reparere våre kunders maskiner raskt -  og helst ved første besøk.

Over 90% av våre oppdrag blir gjennomført som «first time fix», dvs. servicetekniker fullfører raparasjonen til kundens beste på første besøk.

Du kan alltid nå oss - enten pr. telefon eller e-post

Vår servicetelefon er åpen fra 08-16 alle hverdager. Du kan bestille service døgnet rundt på e-post, vi har som mål å besvare din henvendelse innen et døgn. Mieles kontaktsenter mottar våre kunders forespørsler om reparasjoner og booker inn teknikerne løpende. Vi legger vekt på tydelige tids-avtaler med kundene, og ved behov for endringer ringer vi alltid deg og forankrer justeringer.

På aktuell dag kan du velge mellom at teknikeren ankommer innenfor et 4-timers intervall eller ringer en halv time i forkant.

Garanti og reklamasjon

Alle Miele produkter har 2 års garanti og 5 års reklamasjonsrett.